• Geen producten in de lijst

Persbericht: Aankondiging bedrijfsovername MIECON

Aankondiging bedrijfsovername MIECON

MIECON woordlogo, aankondiging bedrijfsovername MIECON

Publicatiedatum: 2 maart 2023

Na 12 jaar fijne samenwerking hebben wij sinds 14 juni 2022 afscheid genomen van medeoprichter, directeur en aandeelhouder Frans Kuenen. Sinds 1 juni 2022 had de heer Kuenen zijn taken als directeur al neergelegd. Bij het vertrek van de heer Kuenen zijn alle aandelen en verantwoordelijkheden volledig overgedragen aan medeoprichter en huidig directeur Wim van den Heuvel van MIECON B.V. Met de overdracht van MIECON B.V. zijn de contactgegevens van MIECON B.V veranderd.

MIECON B.V. verzoekt iedere klant, samenwerkingspartner en leverancier de contactgegevens te actualiseren naar de nieuwe gegevens:

MIECON B.V. Willem Verheidenstraat 31 5361 BC Grave
W: www.miecon.nl T: 06 14 42 51 77 E: info@miecon.nl
Postadres Postbus 71 5360 AB Grave

Het emailadres en telefoonnummer van voormalig directeur Frans Kuenen zijn komen te vervallen.

Met de overdracht van alle aandelen en verantwoordelijkheden van MIECON B.V. aan directeur Van Den Heuvel (wim@miecon.nl en 06 14 42 51 77) zijn de werkzaamheden die de medewerkers van MIECON B.V. iedere dag met liefde en passie voor de natuur uitvoeren niet veranderd. MIECON B.V. blijft zich onverminderd inzetten voor alle levende natuur. Wel is de toekomstvisie van MIECON B.V veranderd. In de aankomende periode wil MIECON B.V. verder professionaliseren, meer bijdragen aan ecologisch onderzoek, zich inzetten voor de ecologische begeleiding en zichtbaarder worden in de markt.

Daarnaast is er bij MIECON B.V. een nieuwe ecoloog werkzaam om de ecologische taken van voormalig directeur te kunnen blijven uitvoeren. Haar naam is Cynthia Hardeman (cynthia@miecon.nl en 06 – 25 38 70 84), een voormalig Adviseer en Projectleider Ecologie. Met haar ervaring in de advisering wil MIECON B.V. de praktische uitvoering van ecologische werkzaamheden en oplossingen juridisch verder onderbouwen en ontwikkelen.

Door deze veranderingen en nieuwe toekomstvisie ziet MIECON de toekomst met vertrouwen tegemoet. Alleen door goede samenwerking met klanten, samenwerkingspartners en leveranciers kunnen we de natuur beschermen! Ook willen wij namens alle medewerkers van MIECON B.V. medeoprichter en oud aandeelhouder en directeur Frans Kuenen bedanken voor al zijn jaren inzet en passie voor MIECON B.V. en wensen hem veel succes in de toekomst.

Scroll naar boven